Nuffnang Ads

Isnin, 13 Ogos 2012

Conteng-Conteng

 JULIANA EVANS

 NEELOFA

TIZ ZAQYAH

YUNA

ADELINE TSEN

ASMIDAR

LIYANA JASMAY

MILA

NAJWA LATIF

RAFIDAH

SARI YANTI

SHIHA

Apa khabar untuk sekalian kalinya. Kali ni aku tempelkan beberapa koleksi yang telah aku design. Nampak simple je. Aku tak nak kusut2 sangat. Ada yang nampak menarik ada juga yang tidak. Aku buat apa yang aku suka. Masih banyak lagi yang aku belajar. Tu yang ada yang menarik dan tidak. Apa pun aku akan cuba lagi dan perbaiki skill design aku. (Bebudok skolah pun boleh bikin beb.)
Alright! Lepas ni after Raya aku akan bikin lagi lebih banyak design artis dalam dan luar negara. Aku akan buat agar menjadi lebih menarik. Nak tengok lebih lagi, boleh tengok di page facebook aku @RidzoneInfinityDesignZONE ataupun @LoveNder Ridzone. Banyak yang aku create & design untuk kawan2 FB aku. Ada yang suka ada yang tak. Aku tak kisah pun. Sebab aku buat apa yang aku suka.
bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan