Nuffnang Ads

Selasa, 15 Februari 2011

Langkah ku....

Apa Khabar semua?
Kita berjumpa lagi pada sapa-sapa yg membaca blog aku ni. maklum ler. Blog tak glamour yg aku bikin ni sekadar suka-suka aje dengan ayat tunggang langgang nye. Bahasa jangan cakap la. Memang orang-orang Dewan tak approve tukisan aku ni. Tapi ape pun ni cara aku layan diri. tak nak menyusahkan sapa-sapa. Kepada sapa-sapa yg rasa tak selesa & terasa tu, aku mintak maaf banyak-banyak. Maklum ler. Kita ni semua manusia biaserrr. Tak kan kot makhluk halus kan.
Aku ni tak ler glamor mana pun. Sekolah pun takat SPM je. Nak belajar tinggi-tinggi rasa gayat plak. Cam tak bleh blah je dulu. Wah! Ayat aku memang kelas la. Sorry k. Aku nak rasa suasana lebih santai & selesa bila membacanya. Kalau aku tulis dalam bahasa baku, nanti jadi skema plak. Aku bukannya ahli politik pun mahupun ahli sarjana bermadah puitis. Perghh....!(tu sebab aku belajo takat SPM je)
Aku nak stop jap. Aku tak mandi pagi lagi ni. Nanti aku continue plak. Macam-macam benda aku nak citer kat sini. Sama ada korang suka o tak terpulang k. Aku harap kita enjoy.
...........
......Aku kembali. Baru segar sikit badan aku ni. Biasa la aku ni kalau mandi pagi, mesti kena gosok gigi. Hehehehe....
Sambil aku layan blog ni, aku layan tv gak. Kadang-kadang tengok tv cukup membosankan. Channel bukan main banyak. Tapi citer macam ape je. Tak boleh blah. Kadang-kadang aku tak faham aper la citer yang diorang buat ni. Belum lagi citer kat Astro lagi tu. Citer banyak tapi berulang aje. Sampai naik menyampah aku tengoknyer. Malah dah bileh hafal setiap jalan citernye. Jangan kata aku, korang yang kat luar sana pun sama gak macam aku kan. Tapi aku bukan lah nak memburukkan apa yang dah di buat diorang tu semua. Lagi pun ia sekadar hiburan semata-mata. Baik buruk terpulang pada diri masing-masing. Layan aje la kan.
pe pandangan korang tentang channel tv ni? Ape yang baik buruknyer semua channel ni. Bukan ape. Aku nak kita semua berkongsi citer dan pendapat. Aku tengok kat paper, lamanweb. facebook, blog dll, macam-macam komen yang aku baca. Ada positif, ada yang negatifnyer. Biaser la orang kita. Kalau bab merungut memang cepat. Yang bagi ucapan penghargaan, boleh lah dibilang dengan jari. Seperti yang aku kata kan tadi. Tv ni memang ader baik buruknyer, Terpulang pada korang untuk menilainyer. Takder tv pun terasa dunia ni sunyi sepi plak kan. So fikir-fikir kan lah. Benda yang di cipta pasti ader reason nyer kan. Tv ni kan penghibur hati di kala kesunyian. Penyedap mata, penglipur lara.
Ok lah. Aku stop kat sini dulu. Banyak lagi citer yang nak aku kongsikan. Aku minta maaf kalau bicara aku ni tak best langsung. Tak membuka minda plak rasanyer.Ape pun ni citer dari AKU. Ni baru permulaan aje. Masih banyak perkara yang aku nak kongsikan. Harap takder yang tersinggung plak yer. Aku pun insan yang ader buat kesalahan. Assalamualaikum.....
Salam dari AKU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan