Nuffnang Ads

Sabtu, 7 Januari 2012

Masa Berlalu...

Assalamualaikum. Salam 2012. Sedar tak sedar dah seminggu berlalu. Cepat masa datang. Sampai tak sempat nak bernafas. Tiba-tiba saja banyak perkara yang datang malah ada jugak datang tanpa diundang. Banyak lagi benda yang aku tak buat lagi. Tapi dah seminggu pergi. Memang kita berada di akhir zaman.

Apa yang dah aku buat dalam seminggu ni? Macam takder pape lagi yang aku buat. Macam tak mulakan pape pun. Rasa macam dah bergerak tapi kenapa tak berganjak? Pape pun aku ada gak buat sesuatu sedikit demi sedikit. Aku buat mana yang termampu. Aku nak kerja sebaik mungkin. Nak gak bercouple balik tapi.... Aku postponed dulu la. Aku nak baiki ekonomi diri dulu. Banyak benda banyak perkara yang aky nak buat.

Perghhhh.... Hidup kena diteruskan. Selagi ada hayat selagi tu aku kena cuba buat sesuatu yang baru. Tak nak statik macam dulu.

Ok la! Setakat ni dulu. Lain minggu lain bulan kita story lagi k.

Assalamualaikum di izin berundur dulu.

Published with Blogger-droid v2.0.2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan